31 Mayıs 2014 Cumartesi

Essence Effect Nail Polish/Polka Dots-Laser Show(13)


Bugün artık çok da gecikmeden kısaca bahsetmek istediğim oje Essencein Effect serisinin polka dots'ı, laser show.



Çok hoşuma giden bir oje oldu. Çok hızlı kurumuyor, o yüzden ben de şu altıgen siyah pulları istediğim yere çektim , iki kat kullandım daha sonra da kurutucu ile kuruttum tabiki. 



Ojenin içinde pembe ve mavi simler var ama o çok fazla belirgin değil. Sadece görünüm katıyor ışıkta. Ki benim en çok sevdiğim şey kro durmayan görünümdür, o açıdan beni tatmin etti.

Çıkarırken tabiki zorluyor, folyo yöntemi ile çıkarıyoruz biliyorsunuz. Benim tırnaklarımı 5-6 gün kadar süsledi çıkarmadım. Daha sonrasında sıkıldığım ve tırnaklarımı havalandırmak istediğim için çıkardım.

6 liraya rossmann'dan aldım.

Nasıl buldunuz? :)




5 yorum:

viva dedi ki...

aaa nekadar degisik duruyor, ben bunu görmemistim essence standinda,kesin renkli bir ojenin üstündede güzel durur :)

Unknown dedi ki...

aa hiç öyle düşünmemiştim bir de renkli ojeyle denemek lazım cidden.

Unknown dedi ki...

Kuzu folyo yontemi ne ya ben bilmiyorum :( anlatsana bana bi..

Ayrica eller, tirnaklar <3

tubi dedi ki...

siyahın üstüne sürersen diger renkler çıkacak ortaya simli oje çok seviyorum ama çıkarması çok zaman alıyor :)
seni özledimde geldimmmmm

Unknown dedi ki...

ay wintage ım nasıl biliyor musun folyo yöntemi, tırnakların üzerine pamuk koyuyorsun asetonlu, sonra üzerine küçük küçük kestiğin folyoları sarıyorsun 10 dk bekletiyorsun . folyoyu kaldırıp pamuğu bastırarak çekiyorsun ovalamana gerek kalmıyor. <3 yerim seni

tubi nerelerdesin yaa poof kızım facede de yoksun merak ettirdin.. iyi ettin iyki geldin de ortaya çık özledik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...